Voria.gr: Το ηλεκτρονικό κατάστημα που φιλοξενεί στα… ράφια του οικοτεχνίες τροφίμων της Αλμωπίας
voria.gr για whynut.gr

H Voria.gr έγραψε για εμάς:

Μέχρι στιγμής 15 οικοτεχνίες τροφίμων έχουν παρουσία στο e-shop δύο φίλων από την Αριδαία με περίπου 250 κωδικούς, από κρασιά, ζυμαρικά, μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού, μέχρι σάλτσες, βότανα, μπαχαρικά, μέλια και αλείμματα ξηρών καρπών.

Θέλουν να μοιραστούν με όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο τους… θησαυρούς της Αλμωπίας, ανοίγοντας διαδικτυακούς δρόμους, ώστε να φτάσουν τα παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής τους στο τραπέζι των καταναλωτών με ένα κλικ.  Ο Νεκτάριος Καρασαββίδης και ο Δημήτρης Σούδης, δύο φίλοι από την Αριδαία, δημιούργησαν πριν από μερικούς μήνες το whynut.gr, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δίνει βήμα σε οικοτεχνίες τροφίμων της Αλμωπίας, οι οποίες με αγάπη, μεράκι και οδηγό την παράδοση δημιουργούν προϊόντα που αναδεικνύουν την περιοχή.

blank

Το λογοπαίγνιο του ονόματος, που θυμίζει το why not (γιατί όχι), με το nut όμως να παραπέμπει στους ξηρούς καρπούς, ήρθε να συνδυαστεί με τον σκίουρο του λογοτύπου, που κρατά στα χέρια του έναν καρπό, δίνοντας μια παιχνιδιάρικη διάθεση στο πρότζεκτ των δύο φίλων.  Πέραν του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο Νεκτάριος και ο Δημήτρης διαθέτουν και φυσικό κατάστημα με τοπικά προϊόντα στην Αριδαία, που στοχεύει, μεταξύ άλλων, στους τουρίστες που περνούν από την περιοχή.

blank

Μέχρι στιγμής 15 οικοτεχνίες τροφίμων έχουν παρουσία στο whynut.gr με περίπου 250 κωδικούς, από κρασιά, ζυμαρικά, μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού, μέχρι σάλτσες, βότανα, μπαχαρικά, μέλια και αλείμματα ξηρών καρπών. Ο Νεκτάριος και ο Δημήτρης ψάχνουν, δοκιμάζουν και επιλέγουν τα προϊόντα με κριτήριο τα ποιοτικά και φρέσκα υλικά τους, φροντίζοντας να προέρχονται από μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που μοιράζονται τη δική τους δέσμευση για ποιότητα και βιωσιμότητα. Στόχος μάλιστα είναι μέχρι τα Χριστούγεννα οι κωδικοί να φτάσουν τους 400 και το whynut.gr να υποδεχθεί περισσότερες οικοτεχνίες και από την υπόλοιπη Βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο.

blank

«Το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος είναι μεγάλο, αφού αναζητά τοπικά, παραδοσιακά προϊόντα για να βάλει στο τραπέζι  του» λέει στη Voria ο Νεκτάριος Καρασαββίδης. Την ίδια στιγμή και οι οικοτεχνίες της περιοχής ανταποκρίνονται με θέρμη στο κάλεσμα των δύο φίλων.

blank

Η ιδέα και η έμπνευση

Η ιδέα για τη whynut.gr προέκυψε όταν ο Νεκτάριος  -με σπουδές εμπορίας και διαφήμισης- και ο Δημήτρης -που διαθέτει τριβή με το επιχειρείν- διαπίστωσαν πως στην Αλμωπία υπήρχαν πάνω από 50 οικοτεχνίες τροφίμων εκ των οποίων μόλις 4-5 διέθεταν ουσιαστική διαδικτυακή παρουσία. Έτσι, θεωρώντας πως οι μικρές επιχειρήσεις έχουν τη δύναμη να κάνουν τη μεγάλη διαφορά, αν τους δοθεί η δυνατότητα, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική στέγη, με οικοτεχνίες της περιοχής στα… ράφια. Άλλωστε, ο πλούτος των προϊόντων από τα οποία μπορούσαν να αντλήσουν για να υποστηρίξουν το εγχείρημά τους αυτό ήταν μεγάλος, με δεδομένη την παράδοση της Αλμωπίας στον πρωτογενή τομέα.

«Η περιοχή μάς έδωσε την έμπνευση. Όταν είδαμε ότι έχει τόσα υπέροχα προϊόντα που πολλές φορές ούτε οι ίδιοι οι κάτοικοι στην Αλμωπία δεν γνωρίζουν, ξέραμε  ότι δεν μπορούσαμε να μείνουμε άπραγοι. Κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ώστε να φτάσουν στο τραπέζι των καταναλωτών αυτές οι γεύσεις που θυμίζουν παράδοση, διαθέτουν όμως και σύγχρονες πινελιές που τις κάνουν να ξεχωρίζουν» λέει ο Νεκτάριος Καρασαββίδης.

blank
Το παρόν άρθρο δημοσιεύθηκε από την σελίδα voria.gr και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ!

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.