Ιδέες για σνακ στην παραλία
Ιδέες για σνακ στην παραλία.

blank

Οι βροχές…ελπίζουμε ότι έχουν σταματήσει και η θερμοκρασία ανεβαίνει, οπότε όλο και περισσότεροι θα ξεκινήσετε τα καλοκαιρινά σας μπάνια! Το ερώτημα που προκύπτει είναι “Τι να φάω στην παραλία;”.

Συνήθως, όταν ετοιμαζόμαστε να πάμε για μπάνιο παραμελούμε να προετοιμάσουμε και να πάρουμε μαζί μας κάποια σνακ από το σπίτι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταφεύγουμε, η πλειοψηφία τουλάχιστον, σε γρήγορες και θερμιδογόνες επιλογές φαγητού από έξω.

 

Πάμε να δούμε μαζί 8 ιδέες για σνακ:

  1. Φρούτα: Τα φρούτα φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτές τις επιλογές. Υπάρχουν σε πληθώρα καλοκαιρινά φρούτα, τα οποία είναι νόστιμα, γεμάτα βιταμίνες, δροσίζουν και ενυδατώνουν, κάτι που σίγουρα χρειάζεσαι αρκετά, αφού είσαι κάτω από τον ήλιο για αρκετές ώρες. Μπορείς πολύ εύκολα να τα συνδυάσεις με ξηρούς καρπούς, ώστε να σε κρατήσουν χορτάτο για περισσότερη ώρα.
  2. Φρουτοσαλάτα: Κόψε διάφορα φρούτα της εποχής και συνδύασέ τα με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά και θα έχεις έτοιμο ένα άκρως δροσιστικό σνακ.
  3. Ξηροί καρποί: Εύκολη και γρήγορη επιλογή για σνακ σε δευτερόλεπτα. Οι ξηροί καρποί αποτελούν μία από τις πιο χορταστικές επιλογές, αφού είναι πλούσιοι σε “καλές” θερμίδες και μας προκαλούν κορεσμό για αρκετή ώρα. Όπως αναφέραμε παραπάνω, μπορούν να συνδυαστούν εύκολα με φρούτα για ένα πιο πλήρες σνακ.
  4. Smoothie: Κατάλληλη επιλογή αν δεν είσαι φαν τω φρούτων, αλλά θέλεις κάτι υγιεινό και γρήγορο. Μπορείς να προσθέσεις διάφορα φρούτα, φρέσκα, κατεψυγμένα ή αποξηραμένα, ξηρούς καρπούς, γάλα ή γιαούρτι και κάποιο άλειμμα ξηρών καρπών. Αν είσαι από τους τολμηρούς, θα μπορούσες να βάλεις και διάφορα λαχανικά στο smoothie. Τα μόνα που χρειάζονται είναι η φαντασία σου και ένα μπλέντερ.
  5. Μπάρες δημητριακών: Ακόμη ένα εύκολο σνακ χωρίς προετοιμασία, το οποίο είναι πολύ βολικό στη μεταφορά. Επέλεξε μπάρες με βάση την βρώμη, ξηρούς καρπούς και σπόρους, ώστε να έχουν περισσότερες φυτικές ίνες, οι οποίες θα σε κρατήσουν χορτάτο.
  6. Τοστ: Κλασικό τοστάκι και αγαπημένο μικρών και μεγάλων. Αποτελεί από τις πιο συνηθισμένες επιλογές για σνακ στην παραλία και όχι άδικα. Μπορείς να προσθέσεις μέσα τυρί με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα και πιπεριά και να το συνδυάσεις με ένα δροσιστικό κεφίρ ή αριάνι.
  7. Τορτίγια: Εναλλακτική του κλασικού τοστ, όπου μπορείς να δημιουργήσεις ένα πιο πλήρες γεύμα. Μπορείς να προσθέσεις κοτόπουλο ή αυγό, τυρί, λαχανικά και μία σπιτική σος και θα έχεις ένα χορταστικό φαγητό. Φυσικά, μπορείς να προσθέσεις και άλλα συστατικά της αρεσκείας σου.
  8. Σαλάτα: Η σαλάτα αποτελεί ακόμα μία επιλογή, η οποία μπορεί να σταθεί ως κύριο γεύμα. Εκτός από τα λαχανικά, βάλε μια πηγή πρωτεΐνης, όπως αυγό ή κοτόπουλο που αναφέραμε και προηγουμένως, κάποιο είδος τυριού και κάποιο παξιμάδι. Επιπλέον, αν θέλεις κάτι πιο ιδιαίτερο μπορείς να προσθέσεις λιαστές ντομάτες, σπιτική σος, κάποιο φρούτο, ακόμα και όσπρια.

blank

Ελπίζουμε όλες αυτές οι ιδέες να σου φανούν χρήσιμες και να τις κάνεις πράξη την επόμενη φορά που θα πας στη θάλασσα. Φυσικά, δεν θα πρέπει να νιώθουμε τύψεις αν κάποιες ημέρες δεν προγραμματίσουμε τα σνακ μας ή έχουμε την επιθυμία να πάρουμε κάτι έτοιμο ή να φάμε σε κάποια ταβέρνα. Όλα μπορούν να αποτελούν κομμάτι μία ισορροπημένης διατροφής, αρκεί να υπάρχει μέτρο.

Υ.Γ. Καλό είναι να μεταφέρουμε τα τρόφιμα που παίρνουμε από το σπίτι μας σε ένα ειδικό βαλιτσάκι με παγοκύστες, ώστε να διατηρείται η θερμοκρασία ή σε ψυγειάκι παραλίας, δεδομένου ότι πολλά από αυτά τα τρόφιμα είναι ευπαθή στη ζέστη.

 

Το site www.whynut.gr προσφέρει άρθρα που είναι βασισμένα σε επιστημονικές πηγές. Όλα τα άρθρα προσφέρονται ως γενικές πληροφορίες και κανένα κείμενο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο συμβουλής από κάποιον γιατρό ή άλλον επιστήμονα υγείας, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας που έχει δημοσιευτεί. Το άρθρο επιμελήθηκε η διαιτολόγος-διατροφολόγος Χατζοπούλου Στεφανία.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.