5 λόγοι για να προσθέσεις τα μανιτάρια στη διατροφή σου
blank 0
5 λόγοι για να προσθέσεις τα μανιτάρια στη διατροφή σου

Αν δεν τρως μανιτάρια, παρακάτω θα βρεις κάποιους λόγους που θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς!

Τα μανιτάρια αποτελούν μία πολύ σημαντική τροφή για τον άνθρωπο. Αποτελούνται από δύο κύρια μέρη που είναι ο στύπος (ο “κορμός”) και ο πίλος (το “καπέλο”) και κατατάσσονται στα λαχανικά, αν και αποτελούν διαφορετική κατηγορία, λόγω των συνθηκών ανάπτυξής τους και της διαφορετικής διατροφικής τους αξίας. Επιπλέον, τα μανιτάρια ευδοκιμούν υπό συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας κατά τους μήνες του φθινοπώρου και της άνοιξης.

Τα μανιτάρια:

1. Είναι χαμηλά σε λίπος, υδατάνθρακες & θερμίδες

2. Είναι καλή πηγή φυτικών ινών & πρωτεϊνών, ιδανική επιλογή για vegan & vegeterian

3. Έχουν αντιοξειδωτική & αντιφλεγμονώδη δράση, λόγω των πολυφαινολών που περιέχουν

4. Εμπλουτίζουν γευστικά φαγητά όπως είναι τα ζυμαρικά, το ρύζι & οι ομελέτες

5. Περιέχουν ελάχιστη ποσότητα νατρίου & είναι κατάλληλα για υπερτασικά άτομα

 

Μερικές από τις πιο γνωστές ποικιλίες μανιταριών είναι : Πλευρώτους (Pleurotus), Πορτομπελο (Portobello), Αγαρικά (Agaricus), Βασιλομανιταρα (Porcini), Λεντινούλες Σιτακε (Shiitake), Κανθαρέλλες (Cantharellus), Τρούφα (Truffle).

 

Το site www.whynut.gr προσφέρει άρθρα που είναι βασισμένα σε επιστημονικές πηγές. Όλα τα άρθρα προσφέρονται ως γενικές πληροφορίες και κανένα κείμενο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο συμβουλής από κάποιον γιατρό ή άλλον επιστήμονα υγείας, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας που έχει δημοσιευτεί. Το άρθρο επιμελήθηκε η διαιτολόγος-διατροφολόγος Χατζοπούλου Στεφανία.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.